poniedziałek, 11 lutego 2013

The Versatile Blogger Award

 Zostałam nominowana przez: ♥♥Moniś♥♥, Anita, Mrs.Sykes. Chciałam wam podziękować, nie wiem czym zasłużyłam sobie na nominację :P

   

Zgodnie z zasadami muszę ujawnić 7 faktów o sobie x 3 :
 1.Jestem czekoladoholiczką.
2. Kocham Guns'N Roses i inne podobne zespoły.
3.Jestem przyjacielska ale buntownicza, nie daje sobą pomiatać.
4. Mam klaustrofobię i lęk wysokości.
5. W prawym kąciku oka mam pieprzyka, który wygląda jakby tusz skapnął mi z rzęs.
6.Chciałabym zostać genetykiem.
7. Rok temu zostałam wyłapana przez panią od muzyki i śpiewam w chórze.
8. Nadaję wielu osobom dziwne przydomki np. moja przyjaciółka jest Wełnianą Istotą.
9. Jestem bardzo odpowiedzialna(do póki nie dopadnie mnie głupawka).
10.Uwielbiam czytać śmieszne książki.
11. Kocham robić głupie kawały znajomym.
12. Wolę słuchać niż mówić.
13. Mam obrzydliwie mocne łaskotki.
14.Uczęszczam na zajęcia plastyczne i jak na razie jestem jedną z bardziej utalentowanych osób.
15.Jestem straszną ciapą( złamałam zęba, wpadając na ścianę)
16. Zdarza mi się wściekać się z byle powodu.
17.Udało mi się zarazić moja BF miłością do The Wanted.
18. Nie mam rodzeństwa.
20. Mam kota, który zachowuje się jak pies.
21. Jedyną rzeczą, jaka mi wychodzi na wfie to gra w siatkówkę.
  Niestety, nie mam kogo nominować, ponieważ rzadko kiedy czytam inne blogi. Ten jest moim ,,wyrzyganiem '' weny i podzielenie się nią z innymi. Zakładając ten blog nie myślałam, że ktoś polubi moje dzieła. Bardzo wam dziękuję  za 5896 wyświetleń w ciągu pół roku. Kocham was ♥♥♥♥♥♥. Ciumaski dla każdej czytelniczki :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz