piątek, 8 marca 2013

22.Max

Obudziłaś się z okropnym katarem i bólem gardła. ,,Nie nie mogę być chora nie dzisiaj kiedy mam spotkać chłopaków z The Wanted!''- pomyślałaś. Spróbowałaś coś powiedzieć, niestety z twojego gardła wydobył się tylko dziki warkot. Westchnęłaś i zwlokłaś się po schodach do kuchni. Zrobiłaś sobie kanapki i wzięłaś leki przeciwbólowe i tabletki na ból gardła. Do spotkania zostały ci tylko 3 godziny. Postanowiłaś jeszcze chwilkę się przespać a później umyć. Obudziłaś się po jakichś 2 godzinach snu. W dalszym ciągu nie mogłaś mówić. Zignorowałaś ten fakt i poszłaś się przygotować. Ubrałaś się w czarno-czerwoną koszulę w kratę, czarne rurki i czerwone vansy. Włosy związałaś w koka. Usta pomalowałaś krwistoczerwoną szminką, a rzęsy tuszem. Tak przygotowana chciałaś wyjść z domu, jednak przecież nie mogłaś mówić! Porwałaś ze stolika kuchennego długopis i notesik. Pognałaś na przystanek autobusowy. Wskoczyłaś do pojazdu i udałaś się, do galerii, w której odbywało się spotkanie z chłopakami. Wzięłaś głęboki oddech i weszłaś do pomieszczenia, gdzie były już inne fanki. Ustawiłaś się w kolejce do chłopaków. Gdy nadeszła twoja kolej na spotkanie 5 przystojniaków, zamarłaś. Przecież nie jesteś w stanie rozmawiać! Wyciągnęłaś z torebki notes i długopis. Tak przygotowana,podeszłaś do swoich idoli. Wszyscy chłopcy byli oszołomieni twoim wyglądem i stali z rozdziawionymi paszczami. Po chwili Max zmienił wyraz swojej twarzy na taki:


[M]- Witaj ślicznotko, jak masz na imię?- powiedział. Ty , ku zdziwieniu wszystkich zamiast odpowiedzieć nabazgrałaś szybko na kartce: Jestem [T.I].
[M]-Bardzo ładne imię. Mam jedno pytanie. Dlaczego zamiast mówić piszesz na kartce?
Głos mi wysiadł po ostatniej imprezie.- odpisałaś. W odpowiedzi chłopaki zaśmiali się cichutko.
Przez całe spotkanie byli dla ciebie bardzo uprzejmi, w szczególności Max. Mężczyzna kazał ci zaczekać na niego pod fontanną, stojącą przed centrum handlowym. Kiwnęłaś tylko głową na zgodę. Czekałaś już ponad godzinę, gdy przez drzwi wyszła dobrze ci znana sylwetka. Chłopak zbliżał się do ciebie. Ty stałaś i uśmiechałaś się do niego. Max wziął cię na ręce i obkręcił się z toba dookoła własnej osi. Później zabrał cię na spacer do parku. Było naprawdę świetnie! Okazało się, że pomimo tego iż nie mogłaś mówić świetnie się rozumieliście. Pod koniec waszego wypadu mężczyzna pocałował cię namiętnie i spytał czy zostaniesz jego dziewczyną. Zgodziłaś się.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam za wszelkie błędy i beznadziejną treść ale jestem chora i moja wena chyba też :/ Aha plus jedno pytanko do was. Jakich zespołów lub wykonawców oprócz TW słuchacie? Chwalcie się w komentarzach

7 komentarzy:

  1. Ja polubiłam Green Daya ;d
    Swietny ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej!! nie jestem sama :D posłuchaj sobie HaHa You're Dead- rozwala system

      Usuń
    2. jupiii nie jestem sama :)

      Usuń
  2. ŁOOOOŁ super.

    A wykonawców to dużo ;d

    Black Veil Brides, Iron Maiden, Apocalyptica, Skrillex, Linkin Park, Green Day, The Rolling Stones, Tokio Hotel, Adam Lambert, Far East Movement, Katy Perry, Rihanna, Kamil Bednarek, Ewa Farna, Pitbull, Eminem, GrubSon, Jessie J, Evanescence... xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonawców trochę jets :
    Green day
    system of a down
    one direction czekam na hejty -,-
    Taylor Swift
    The beatles <3
    Adam Lambert
    Rihanna
    Katy Perry
    Bruno Mars
    Linkin Park
    Carly Rae Jepsen
    Little mix
    Jessie J
    Adele
    Pezet
    Honey
    Alexandra
    South Blunt Ssytem
    Afromental
    Britney Spears
    My Cheical Romance <3
    Itp.
    XD Duzo tego O.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie uwielbiam muzykę z rumunii, takich jak Akcent ,Adrian Sina ,Inna ,Morandi ,Play&Win i też od niedawna słucham Imagine Dragons ,Lawson i o wiele wiecej

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, so sweet. <3
    I ten gif z Maxiem ---- ♥

    Cóż. Jestem wielbicielką popu.
    - Little Mix
    - One Direction - Ostrzegam, że za hejty mogę odgryźć rękę ^^
    - Union JJ - kompletnie ich nie znam, ale jeden z nich jest strasznie słodki ♥

    Poza tym słucham co akurat leci. ;-)

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń