poniedziałek, 19 listopada 2012

Liebster Awards

 Zostałam nominowana przez http://all-need-you-love-jay.blogspot.com
Chciałam Ci bardzo podziękować. Nominacją poprawiłaś mi humor na cały dzień. <3 Byłam bardzo zaskoczona , że ktoś docenia moje wypociny :D

1.Ulubiony zespół?
1. Hm.. dużo tego ale najbardziej lubię Nirvanę.2.Jakie jest wasze największe marzenie?
2. Znaleźć kogoś, kto zaakceptuje mnie taką jaka jestem i zrozumie moje dziwactwa.3.Co byście zrobiły gdybyście spotkały swojego idola?
3. Na pewno poprosiłabym go o autograf i chciałabym poznać go jako zwykłego człowieka a nie celebrytę.4.Macie jakieś motto życiowe, jak tak to jakie?
4.Ważne są tylko dni, których jeszcze nie znamy, Żyj, nocą śnij i uśmiechaj się do ludzi bo nie jesteś sam.5.Skąd pomysł na bloga?
5. Chciałam podzielić się z innymi moimi pomysłami i zobaczyć, jak ludzie zareagują.6.Ulubiona pora roku?
6. Definitywnie lato.
7.Ulubiona piosenka?
7. Mam 3 ulubione ale najukochańszą jest Queen -Don't Stop Me Now.
8.Ulubiony film?
8.The Ring.
9.Ostatnio przeczytałam- Felix, Net i Nika oraz Świat Zero.10.Ulubiony kolor?
10.Szatańsko czarny.
11.Masz jakieś zwierzątko, jak tak to jak się nazywa?
11.Mam chomika, wabi się Slash. Na wiosnę będę miała kota, którego nazwę Szogun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz